ROMPOS 2000

RomPOS

ROMPOS 2012 este un sistem de tip Point of Sale de ultimă generaţie, dezvoltat de Master Computers pe baza experienţei dobândite în mai mult de 12 ani în retail.

Primul sistem de tip POS a fost dezvoltat în anul 2000. De atunci, aplicaţia a fost imbunătăţită în permanenţă cu noi facilităţi, prin update-uri anuale. ROMPOS 2012 este însă o aplicaţie complet nouă. 

Faţă de versiunea precedentă, interfaţa grafică a fost schimbată radical devenind mult mai ergonomică; a fost prevazută posibilitatea utilizării pictogramelor pentru scurtături; se pot implementa cu uşurinţă scheme de discount şi promoţii; a apărut modul de lucru offline; a apărut posibilitatea de “parcare” a unui bon curent.

Funcţionalităţi principale ROMPOS 2012

  • Operarea vânzărilor cu autentificarea operatorului prin username şi parolă sau prin card cu cip sau cod de bare;
  • La plata prin card se pot conecta terminale de tip PoS pentru anumite bănci;
  • Vânzările se efectuează fie prin introducerea codului produsului (intern/plu/cod bare multiplu) sau prin căutarea după denumire (în cazul în care codul de bare nu poate fi citit sau nu există), fie direct prin selectarea dintr-o listă de shortcut-uri sau direct pe baza de grupare de produse;
  • Se pot defini coduri de bare proprii;
  • Înregistrarea vânzărilor pentru schemele de clienţi fideli sau creditori;
  • Efectuarea rapoartelor zilnice;
  • Stocarea datelor în memoria fiscală a imprimantei fiscale sau a casei de marcat;
  • Asigură comunicaţia cu imprimanta fiscală sau cu casa de marcat;
  • Tipărirea documentelor fiscale (bonuri fiscale, raportul Z);
  • Funcţionarea sistemului în regimuri de diagnoză şi service;
  • Posibilitatea de introducere a pictogramelor pentru shortcut-uri;
  • Rapoarte de remitere pe PoS şi utilizator;
  • Stornare sau acordare de discount liber prin autentificare;
  • Posibilitatea conectării la un cântar, citirea greutăţii direct din acesta şi apoi posibilitatea selectării produsului doar dintr-o listă de produse cântăribile;
  • Posibilitatea de vânzare a produselor cântăribile prin scanarea etichetelor de cântar;
  • Posibilitatea vânzării Offline;
  • Setări multiple pentru schemele de discount şi promoţii;
  • Posibilitatea utilizării PoS-ului fără tastatură fizică pentru sistemele TouchScreen (tastatuă virtuală);
  • Posibilitatea utilizarii PoS-urilor fără mouse (utilizând shortcut-urile de pe tastatură);
  • Posibilitatea trecerii în aşteptare a bonului curent;
  • Anulare bon (indiferent de numărul de produse tastate până la momentul anulării);
  • Posibilitatea de acumulare şi răscumpărare puncte şi raportare direct din PoS;
  • Moduri de plată: cash, cec, credit, cărţi de credit. De asemenea, se poate defini un număr nelimitat de metode de plată cu posibilitatea dublării bonului (se emite automat o copie nefiscală a bonului fiscal pentru anumite metode de plată);
  • Emitere de copie bon nefiscal cadou (nu se scrie pe bon valoarea produselor, doar denumirea produsului şi numărul de produse);
  • Retur de marfă pe baza bonului original;
  • Posibilitate de Inventar direct din PoS;
  • Posibilitate de vânzare pe baza unei Comenzi;
  • Facturare din bonuri;
  • Asocierea unui agent de vânzări pe bon;
  • Blocare vânzare sub preţul de achiziţie;
  • Posibilitatea achitării unui bon prin mai multe metode de plată;
  • Asigură transferul datelor către/din aplicaţia BackOffice;
  • Avertizări sonore, în completarea mesajelor de pe interfaţă.                                                                                                    

Avantaje

  • Învăţare şi operare uşoară datorită unei ergonomii atent studiate

  • Atragerea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor prin folosirea mecanismelor de promoţii, discount, de acumulare şi răscumpărare de puncte

  • Reducerea costurilor de exploatare prin posibilitatea efectuării inventarelor direct din interfaţa PoS-ului (ceea ce înseamnă economii de echipamente hardware, dar şi posibilitatea de a efectua mai uşor şi mai rapid inventarele)

  • Simplificarea efectuării returului de marfă

  • Uşurinţa implementării schemelor de motivare/bonusare a personalului din magazine pe baza vânzărilor înregistrate de fiecare operator

  • Reducerea timpilor morţi datoraţi defecţiunilor de reţea sau de server prin trecerea pe modulul de lucru offline

  • Avertizări sonore distincte, pentru operaţiuni efectuate cu succes sau pentru erori, care îmbunătăţesc semnificativ calitatea operării vânzării

  • Eliberarea rapidă a facturilor din bonuri, direct din PoS.